Wiśniowski serwis – czy z każdą usterką można sobie poradzić?

Produkty marki Wiśniowski cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Bramy pochodzące od tego producenta możemy spotkać nawet w znanych sieciówkach budowlanych. Wieloletnie doświadczenie oraz szeroki zakres kompetencji sprawiają, że firma znajduje się w czołówce polskich przedsiębiorstw budowlanych. Z oferty korzystają nie tylko zakłady przemysłowe, ale również osoby prywatne. Powodów jest wiele – solidne wykonanie, trwałe materiały, czy też niski poziom awaryjności. Należy jednak pamiętać, aby w razie problemu nie korzystać z usług przypadkowego fachowca. Najlepszą opcją jest Wiśniowski serwis – http://www.bramykolobrzeg.pl/ – czyli autoryzowany punkt naprawy. Jest to gwarancja tego, że usterka zostanie zażegnana szybko, przy zastosowaniu wysokiej jakości komponentów.

Brama roletowa – czy warto?

Bramy roletowe Wiśniowski wyposażone są w standardzie w napęd elektryczny. Ten model pozwoli nam zaoszczędzić sporą ilość miejsca pod sufitem. Dzieje się tak, ponieważ kurtyna bramy nawija się na wał nawojowy, który schowany jest w skrzynce. Zyskaną przestrzeń możemy wykorzystać w dowolny sposób – zamocować zimowy sprzęt sportowy, czy też umieścić akcesoria samochodowe. To rozwiązanie docenią w szczególności osoby, które nie posiadają garażu o zbyt dużej powierzchni.

Do ciemnych miejsce, gdzie nie dochodzi naturalne światło, zaleca się bramę roletową z profilami zawierającymi szklane przeszklenia. Zyskamy znakomite doświetlenie pomieszczenia. Warto również dodać, że bramy są niezwykle szczelne, dzięki czemu nie musimy martwić się o utratę ciepła. W pakiecie stosuje się dolną uszczelkę komorową, uszczelki szczotkowe w prowadnicach, a także uszczelkę przykręconą do nadproża. Wszystko to zapewnia niezawodną izolację.

Wiele osób rezygnuje z nowoczesnych i komfortowych bram tylko dlatego, że obawia się częstych awarii napędu. Zupełnie nie potrzebnie! Oczywiście, gdy tego typu bramy wchodziły dopiero na rynek, wiedza na ich temat była minimalna. Ciężko było znaleźć osobę, która poradzi sobie z naprawą szybko i skutecznie, a przy tym nie będzie oczekiwał ogromnej zapłaty. Dodatkowym problemem był słaby dostęp do części zamiennych. To wszytko przeszłość, a profesjonalny Wiśniowski serwis poradzi sobie z każdym, nawet najbardziej złożonym problemem.

Najczęstsze awarie w bramach napędowych

We wszystkich bramach automatycznych występują pokrewne usterki. Często popełnianym błędem jest brak wysprzęglenia bramy przed jej awaryjnym otworzeniem. Niektóre napędy wymagają przeprowadzenia tego procesu ręcznie, a niektóre za pomocą pilota. Niewykonanie tej czynności powoduje natychmiastowe uszkodzenie siłownika.
Napęd może się spalić, jeśli moc nie jest przystosowana do realnej wagi bramy. Do mocy silnika powinno się doliczać 30 proc. skrzydła. Jeśli wartość nie zostanie dobrana prawidłowo, mogą się pojawić problemy z uciągnięciem skrzydła przesuwnego.

Należy również pamiętać, że wszystkie elementy mechaniczne powinny być regularnie konserwowane. Zwiększa to ich żywotność, a także niezawodność. Wszelkie opory wynikające np. z braku środka smarnego, mogą być przyczyną spalenia napędu lub uszkodzenia zawiasów.

Ważne jest, aby naprawa została przeprowadzona przez licencjonowany Wiśniowski serwis, który posiada stosowną wiedzę, a także umiejętności. Oczywiście nieautoryzowany serwis również mógłby podjąć się naprawy, jednak chyba nikt nie chce, aby pracownicy zdobywali doświadczenie właśnie na naszej bramie.

Wiśniowski serwis – szybko, tanio i bezproblemowo

Każdą usterkę można naprawić, jeśli tylko posiada się odpowiedni sprzęt, a także kompetencje. Korzystając z usług certyfikowanego serwisu mamy pewność, że specjaliści posiadają niezbędne uprawnienia, a także wiedzę. Wiśniowski serwis nie pozwala sobie na pomyłki. Stosowane są wyłącznie oryginalne części, które objęte są pełnym okresem gwarancyjnym. Warto mieć świadomość, że wiele nieautoryzowanych firm stosuje tańsze zamienniki, które są nie tylko nietrwałe, ale również pozbawione gwarancji. Zazwyczaj ulegają uszkodzeniu już po kilku tygodniach eksploatacji.

Dodaj komentarz